2017年11月5日日曜日

שריר עבודה על VW חיפושית סופר


בעיה קריטית קרה במחשב הראשי שלי הבוקר, איך זה קרה? זה לא מתחיל בכלל, AD-Aware ותוכניות Spybot SD רץ אמש, כי היו הסיבה לתקלה? עכשיו אני יודע כמה אני מסתמך על מערכת אינטר נטו לחיי היומיום שלי. אני לגמרי מחזיק מעמד המצב!
התקנה מחדש של מערכת ההפעלה ב HD החדש פתר את הבעיה הפעם, אשכול התנגשות עשויה להיות הסיבה.

רדיו אתלטי אימון הבוקר נזכרתי על העבודה שריר על שלי VW סופר חיפושית אתמול.
אם לשפוט על פי שיטה ראו דרך על גלגל קדמי חזית במצב ine, ערך רב מדי נצפתה, ההיסטוריה הבלתי נשכחת בעבר נקרא שוב, הרס מוחלט של השיחים התחתונה זרוע התחתונה, הייתי חייב לעבוד שרירים הגדול ביותר!
תגובת ההיגוי מוזר תוך כדי הסתובבות, התנגדות מכנית קלה מאוד רק כאשר היא מפסיקה בלי בלימה המבצע, הרגשה נהיגה לא מוסברת רע, יציב היגוי עמדה מרכזית, כמה אי הנוחות שנצפו.
למעשה, אתמול נאבקתי, למעשה, החלטתי לפרק את בניית הצירים הקדמיים כדי לבדוק את מצבם של שיני הצירים, שברי הגומי בהם.
לא היתה בעיה מוזרה נמצא שם אחרי הכל, אז מה גרם אי התאמה על ערך נגרר, 11 דקות ערך זווית?
כנראה לדמיין אותי כי הלחץ המתמשך מכיוון מסוים עלול לגרום ללחץ אלסטי קבוע של התכווצות חומר גומי בין השיחים, זה סוג של תופעות כמה פעמים קורה.
זכור כי משקל הנהג על המושב לא צריך להישכח בעת מדידה והתאמת על יישור ההגה ואת בניית סרן, שהוצג לעיל, 3 מקרים פולי מלא מים 18L נקבעו במצב.
בכל מקרה, הנוהל של dis- הרכבת ועקב מחדש הרכבה של בניית סרן הרכב גורם לי להרגיש עייף כל כך, זה נגרם על ידי הזדקנות?

0 件のコメント:

コメントを投稿